محمود سعد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
محمود سعد

لورد الاغنيه الشعبيه

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed sobhi

mohamed sobhi

اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة) Empty
مُساهمةموضوع: اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة)   اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة) Icon_minitimeالسبت أكتوبر 10, 2009 11:27 pm

السلام عليكم يانجم النجوم أولا انا زعلان لان انا مكنتش اعرف حضرتك الا فى فرح عندنا وانا بهرت بيك وكل الناس الموجودين كانوا مبهورين يارب تكون فاكر الفرح ده ويانجم انت مكانك المفروض يكون اعلى من كده انت لازم تكون مشهور اشهر من اى حد بيغنى انا بقول حد لانهم بالنسبة لحضرتك مش حاجه احب اعرفك بنفسى
انا محمد صبحى من الشرقية من فاقوس
22 سنه مهندس كمبيوتر
هواياتى اعشق الفنان محمود سعد وشكرا
http://www,abosobhi2010.piczo.com
دينا

دينا

مُساهمةموضوع: رد: اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة)   اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة) Icon_minitimeالأحد يناير 10, 2010 12:00 pm

mohamed sobhi كتب:
السلام عليكم يانجم النجوم أولا انا زعلان لان انا مكنتش اعرف حضرتك الا فى فرح عندنا وانا بهرت بيك وكل الناس الموجودين كانوا مبهورين يارب تكون فاكر الفرح ده ويانجم انت مكانك المفروض يكون اعلى من كده انت لازم تكون مشهور اشهر من اى حد بيغنى انا بقول حد لانهم بالنسبة لحضرتك مش حاجه احب اعرفك بنفسى
22 سنه مهندس كمبيوتر

والله انا اشكرك من كل قلبي ومش هعلق الا بكلمه ان بكره مش اخر يوم وربك عالم ماذا يحدث غدا
دينا

دينا

مُساهمةموضوع: رد: اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة)   اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة) Icon_minitimeالثلاثاء مايو 04, 2010 12:24 am

دينا كتب:
mohamed sobhi كتب:
22 سنه مهندس كمبيوتر

والله انا اشكرك من كل قلبي ومش هعلق الا بكلمه ان بكره مش اخر يوم وربك عالم ماذا يحدث غدا

اشكرك من كل قلبي اولا
واعتذرعن التاخير في التعقيب
ثالثا زي مانت قلت بكره مش اخر يوم والمهم ان الواحد ماظلمش نفسه وماعملتش اي شئ يمس فني ومش مهم الفن يظلمني النهارده وبكره جاي بامر الله
ومره تانيه وتالته اشكرك يامحترم

اعجاب وتقدير من الشرقية وخاصة فاقوس (الروضة)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اهل الشرقية